Polska ofensywa wideoklipowa
Twórców mamy, pomysły mamy, budżetu i wykonania brak. Tak do tej pory można było scharakteryzować polskie produkcje filmowe, które miały podbić youtube i wypromować nas zarówno za Odrą jak i za Bugiem. Sukcesy promocyjnych produkcji filmowych można zliczyć na jednej ręce - zwykle gwarantem powodzenia było jedno nazwisko - Tomasz Bagiński.
W ostatnich tygodniach pojawiły się oto nowe klipy - dwa promujące nasz kraj, promujący EURO2012 i jeden promujący Wrocław jako kandydata na Europejską Stolicę Kultury 2016. Wojna jaka się w internecie rozpętała (liczne grupy na facebooku, setki komentarzy) wywołana użyciem nazwy Vrotslove zamiast Wrocław w tymże spocie przyćmiła właściwie sam film. Czy poniższe klipy to dzieła udane? Najlepiej wczuć się w rolę obcokrajowcy który po obejrzeniu takiego filmu miałby przyjechać lub nie do Polski/Wrocławia -oceńcie sami.
Vrotslove - because love is a part of our proper name - symfonia miejska:
Poland - feel invited! :
Polska animowana:
Move Your Imagination - EURO 2012 UEFA:
0 komentarze:
Prześlij komentarz